Kl 8 imorse var jag på hälsoringen. När ja...

2012-05-11_10_33 (MMS)

Kl 8 imorse var jag på hälsoringen. När jag ringde dit igår blev jag hänvisad till den öppna mottagningen mellan 8-9 dagen efter, o hon sa åt mig att hänga på låset för det brukade vara mycket folk.. Jo visst jag o en till ;-) iaf. Fick samma trevliga doktor som de senaste gångerna o han hade full koll på mig o frågade direkt om det var öronen som krånglande igen. O visst är de det.. Jag fick ju öroninflammation på natten mot kongen (29april) men hade inte tid o åka o kolla det så hoppades på att det skulle läka av sig själv men tyvärr blev det inte så o istället har jag mått sämre o sämre. O jag hade tyvärr rätt i att det ej läkt så nu ska det knapras antibiotika några dagar o nästa gång jag får öroninflammation blir det remiss till öronkliniken. O när jag ändå var hos doktorn kollade jag även upp min hand som fortfarande gör ont efter smällen jag fick i Lille Mats rally sprint (30april) o det är en inflammation i mjukdelarna i handen så max rekommenderade ett skydd.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................