maskering och inredningsparty

idag var astrans sista dag som grön, imorgon kommer den bli pionfärgad =)
Hela familjen åkte ut till Barkhult, Daniels pappa och syskon passade busungarna medans vi maskerade hela bilen och tvättade av den.
Lite fika och även middag hann vi med innan vi åkte hemåt igen.
Ja och pojkarna tog en sväng på svärfars nya leksak, en fyrhjuling =)
Nu är Danie är förfest i Lönsboda, Kalle sover och Måns myser med mig här nere framför melodifestivalen ocn massa ljus tända, mys!
Imorgon blir det fullt ös igen, jag och mamma ska ha inredningsparty nere i Vinslöv.
Är min svägerska Anna som säljer för Living and room
och som lite extra bonus kommer madde ha med sig meandi kläder som vi ska få klämma o känna på lite.
Har redan spanat lite på allt jag vill ha...
Living and room:
Meandi:



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................