Emmaljunga scooter S

Idag anlände Måns nya vagn till vinslöv. En fin limegrön emmaljunga scooter S. Köpte begagnad genom en facebook grupp =)
Jag sålde kalles race förra veckan och hade egentligen bestämt mig för en Brio Spin (oxå rörliga framhjul) men efter strul med en säljare som ångrade sig trots auktion hittade jag denna, lite dyrare men så mycket snyggare =)
Har fått höra att jag byter vagnar ofta men sååå ofta är det faktiskt inte ;o)
Emmaljunga City cross köpt ny -Juli 08 - såld vintern -10
Emmaljunga Scooter köpt begagnad våren 09 - såld sommar -10
Emmaljunga Canngaroo twin köpt sommaren -09 Såld vintern -10
Emmaljunga Scooter 2,0 köpt sommaren -10
Phil and Ted explorer köpt feb -11 Såld hösten -11
Brio Race köpt begagnad i höstas och såld förra veckan.
Emmaljunga Scooter S köpt idag
Nya scootern är tänkt o ha i sommar och sen får vi se hur vi gör i höst ;o)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................