Vinslövdagarna och AMC Rajset

Helgen som var tillbringade vi som sagt i Vinslöv.
Det var vinslövsdagarna med VM i handboll (Vinslövs mästerskapen) där lillebror och kusinerna Jesper och Hampus spelade.
Jag och Daniel kollar VM
Karuseller som kostade 10kr per åktur.
Kalle och Ella

Daniel och pojkarna kollade på trollkarlen.
På eftermiddagen kollade vi på talangjakten och Lansis modevisning som Anton och Elin gick.
Efter lite tacos hemma och läggning av pojkarna gick jag och daniel ner till Öltältet, härlig stämming och bra musik, synd man skulle upp tidigt dagen efter bara... vid 23 tiden traskade vi hemåt igen.
För på söndagen var det dags för AMC rajset där Erik och Jag skulle dela bil med Daniel och Steinar.
Jag och Daniel åkte hemifrån redan lite över 6 och sen kom mamma,pappa och pojkarna lite senare.
Efter anmälan och besiktning rekade vi banan och sen var det bara att vänta på starten.
Daniel snurrade framför mammas kamera men var ändå snabbare än mig och Erik, så farten har han kvar =)
Efter ett snabbt byte var det sen vår tur.
De resterande 2 omgångarna slutade likadant, Daniel slog oss med ett par sekunder... han lyckades även skrämma oss med en rejäl retursväng efter närkontakt med en vall.
Daniel/Steinar har start nr 42 och Erik/Jag 52






7
Måns tycker det är kul med rally ;o)
Sydsten i Dalby
Erik och Jag
Rolig banan så det var kul att åka igen...  Nu ser jag fram emot Tv-svängen på lördag med skräckblandad förtjusning.
Ska åka med Ulrik igen...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................