Award

Fick en award av Madde, jag tackar så mycket! :)

Med awarden följer vissa uppgifter.
Jag ska länka till den som givit mig den fina awarden, svara på fem frågor och sedan ge awarden vidare till 5 stycken med mindre än 100 följare.


1. Varför började du blogga?

Jag gillar att skriva och en blogg gav släkten chansen och se vad som händer i vårt liv även när jag bor en bit bort


2. Vilka bloggar följer du?

En massa bloggar,mammabloggar, rallybloggar och kompisars bloggar


3. Favoritfärg

Rött


4. Favoritfilm?

En riddares historia


5. Vilket land drömmer du om att besöka och varför?

Något varmt land, med blått hav och vita stränder



Jag vill nu ge vidare denna award till:

Linda

En av mina bästa vänner, som brukar passa pojkarna så jag kan åka rally

Nina

En nära vän och min co-driver i tjej RM, annars har vi varit konkurenter i VOC iår =)

Madde

Också en av mina bästa vänner, min gudsons mamma

Stig

Linda och min svägerska Annas pappa, bloggar om sin sjukdom

Linda Sjölin

Rallyförare och en av våra konkurenter i tjej RM 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................