Tv-svängen 2011

I lördags var det dags att sätta sig i högerstolen hos Ulrik Nilsson igen.
Vi hade inte åkt ihop sen hösten 07 och hur det gick sist jag åkte på grus vet ni ju så natten innan var jag sååå nervös, illamående och kunde inte sova... usch va hemskt det var..
Efter några få timmars sömn åkte jag och de små neråt skåne.
Kalle lämnade vi av hos Lillebror och Jennie och sen åkte jag och måns vidare till Hörby.
Linda tog Måns och sen åkte jag och Ulrik och besiktigade och anmälde oss, nu äntligen kunde jag äta lite haha
Då jag och Ulrik inte åkt ihop sen 07 och Ulrik haft uppehåll sen innan sommaren var inte förhoppningarna så stora men det gick ganska så bra..
För min egen del handlade allt om att få ordning på notläsningen.
SS1 Var jag som sagt nervös och kom av mig en bit in men hittade in igen 3 svängar senare.
Resten av tävlingen gick bra, jag var sen någongång men annars kom noterna där de skulle - Skönt!
Nu är självförtroendet lite bättre gällande det.
Vi slutade 12a i klassen av 21 startande.
Erik som jag ska åka med nästa år slutade 3a i klassen -Grattis!
Och för Erik och Nina hände det som inte får hända, bilen gick sönder i ledning, och när de väl fixat det hade tyvärr minuterna tickat iväg och de blev uteslutna.
Men de har vissat HELA säsongen hur grymma de är och de körde hem 20:000 i SSRC - IMPONERADE!!
Jag och Nina skulle stanna kvar i hörby på kvällen så för att pigga upp henne tog vi Eriks rallybil till ICA iförda våra tjusiga overaller....den manliga kassörskan kunde inte dölja sin förtjusning ;o)
På kvällen var det after rally hemma hos Erik, efter pizza och incar tittning åkte några av oss vidare till Ladan i Höör.
Vilket ställe haha...men trevligt var det =)
På söndagen åkte jag hemåt småland igen, lite småsleten och med en värkande fot.
Men va gör det när man haft en toppenhelg.


Postat av: Annika Wikström

Då såg jag rätt när ni kom till mig i starten :) kunde inte avgöra om du var fokuserad eller nervös, kanske en blandning :-)

2011-09-14 @ 09:06:03
Postat av: Emelie

Glöm inte att kolla din mail ;)

2011-09-14 @ 10:14:11
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................