Träningsvärk

Jodå nästan all tvätt blev sorterad och väskorna packade...
Trots grym träningsvärk i HELA kroppen... de musklerna måste ha vilat hela sommaren..
Smidigt med spotify i mobilen, bara i min lurarna och sen gick det som en dans, tur vi inte bor i lägenhet...min skönsång är inte att leka med =)
Imorgonbitti åker vi till Vinslöv, det ska kollas på hus, barnen ska på circus, jag ska på något hemligt som Daniel bokat...han sa mumlade något om en brazilian wax?? och på kvällen ska vi äta något gott hela familjen..
På lördag är det vinslövs dagen, lillebror ska spela handboll o barnen åka karusell, kanske blir det en tur till kristianstad o heja på Anna som spelar bowling.
Och sen på söndag är det rally igen! Daniel gör comeback och delar bil med Erik och mig nere i Arlöv.
90% asfalt och 10% grus, alltså en RS deltävling... så slipper nog en rullning till ;o)
Blir premiär med nya bilen också, Erik var förutseende och handlade hem en till innan jag började åka haha..
Nähä nu är det sängsdags...
Ser ni någon skillnad på bloggen?? =)


Postat av: Madde

Bloggen är jättefin!! Spännande med överaskningar!!

Ses kanske på lördag!!

2011-09-01 @ 22:45:55
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................