Sjukstuga

Vi har haft en lugn helg här hemma.
Jag vabbade i torsdagsnatt då Daniel skulle på Rally SM i linköping.
Båda pojkarna hade feber och var hängiga.
Så hela förmiddagen tog vi det lugnt och myste framför rallyfilm.
På eftermiddagen cyklade/gick vi ner till sjön och åt frukt.
Lördagen gick i samma tecken...massa mys och en lugn dag... jag städade lite i skåpen och pojkarna lekte.
Måns var inte alls bra på kvällen och vaknade flera gången ledsen så tillslut fick han tillbringa kvällen i min famn framför Dyngkåt och hur helig som helst med Mia skärringar.
Söndagen sov jag länge.... gick i pyjamas ända tills jag skulle på Zumban... Fy vad jag svettades på zumban... riktigt roligt pass...
På söndag kvällen var det dags för jobb... kom till en ställd maskin och massor av fina lådor men tror ni inte lastlisterna tog slut så jag fick ställa om och sen krånglade ALLT! Fick ringa reperatör 3 gånger innan det äntligen var dags att gå hem..
i natt gick det desto snabbare, gick service på 3 maskinen och hade att göra hela tiden... precis som jag vill ha det =)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................