Sjukstuga igen...

Feber, hosta, snor, halsont och öroninflammation..
Jo vi har haft det mesta här hemma den senaste tiden.
Daniel gick hem från jobbet igår och dagen innan vabbade han med båda pojkarna.
Igår vaknade kalle o var ledsen och sa att han hade ont i örat, efter lite alvedon somnade han gott i soffan.
Imorse frågade vi om han hade ont någonstans, jo han hade ont i örat.
Så Måns fick åka själv till förskolan och Daniel o Kalle åkte till Hälsoringen, dubbelsidig öroninflammation och rodnad i halsen blev domen och han fick pincilin utskrivit.
Några timmar sen vaknade jag med ont i örat och tjock hals, ett besök hos hälsoringen senare fick även jag pencilin utkskrivit p.g.a öroninflammation.
Så inatt blir jag hemma och vilar upp mig, ingen höjdare att jobba när det gör ont och jag inte kan böja på huvudet utan att vilja skrika rätt ut..
Jag hoppas bara att detta biter snabbt då jag ska åka rally på söndag, ett litet varvlopp i Trelleborg...men rösten behövs så inte Erik kör fel ;o)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................