Veckan o helgen...

Ännu en jobbevecka avklarad.... känns som om det nyss var söndag o vi var i hässleholm och kollade på rally.
Men skönt veckorna går snabbt, hoppas bara inte helgen går lika snabbt.

Fördelarna med nattjobb är att jag hämtar busungarna vid 3 så vi får en hel del tillsammans även om de somnar vid halv 7.

Utelek och baka är favoriterna:





Igår började jag en timme tidigare på jobbet, jag o 2 andra hade MSA utbildning.
Man får kolla på 30st luckor, 1 i taget och sen har man 9sek på sig att bestämma om den är godkänd eller ej.
Sen väntar man en stund o sen gör man samma test igen.

Man skulle ha minst 70% rätt mot tenny som gjort testet för att bli godkänd och sen jämnför man även samsynen på sig själv.
Jag hade 87%mot Tenny och 100% mot mig själv =)

Sen på morgonen hann vi även med en liten robotutbildning innan det var dags o köra hem för några timmars sömn.

Torsdagarna är alltid korta dagar för bröderna Bus, och vänd dag för mig, idag blev det 4½ timmes sömn innan klockan ringde så just nu är jag ganska så seg.
Så extra skönt att mumsan sover och kalle sitter bredvid mig o kollar på cars.



Imorgon åker vi med ner till Vinslöv på morgonen, vi ska träffa min gamla barndomskompis Rebecka och hennes lilla Millie 2.5mån.
Och sen på kvällen ska vi hämta en växa säng till Måns innan vi är bjudna på grillat hos Daniels kollega och hans sambo.

Sen på lördag är det dags för rally igen - Kongen, min hemmatävling...ett tag till iaf. kommer byta till WMS i veckan.
KMK står inte ens för kursavgiften för att gå funktionärsutbildningen, vilket alla andra klubbar gör...och sen har vi alla vännerna i WMS.

Lördagkvällen kommer blir en myspys kväll för mig o pojkarna, Daniel ska ut med några gamla kompisar.

På söndag vankas det barnkalas i Ryd, Zacharias som fyller 3år och Lovelia har fyllt 1år.

Nähä nu ska jag äta lite...



Postat av: Linda!

Ååh, har ni äntligen bestämt er :D Vi blir så glada!!

Ses på lördag. Fick min "onepiece" idag! guuuuuuud vad skön, när skulle fakturan komma??

Puss på er!

2011-05-05 @ 20:56:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................