Känns som om jag -jobbar-lämnar barnen-sov...

2011-05-01_22_09 (MMS)

Känns som om jag -jobbar-lämnar barnen-sover-hämtar barnen-lagar kvällsmat-sover en runda-jobbar...... Därför Känns helt okej att bara jobba 77,5% så man får lite mer tid tillsammans med busungarna även om lönen blir sämre. Så nu Längtar jag tills semestern....5veckor tillsammans. IGår bokade daniel 1v i Saxnäs -kommer bli kanon. Nähä dags o jobba lite igen.... Skulle mest bara uppdatera er på vad som händer hos mig ;-)



Postat av: tessan

vad lyxigt det lät med 5 veckor tillsammans , vi har 1 vecka :/

sen är han i tyskland på rally min näst sista vecka o min sista så jobbar han :(

men får ju se det som att jag går ju ändå hem i höst så.....



kram kram

2011-05-03 @ 08:52:28

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................