Fullt ös

dagarna rullar på med jobb-förskolelämning-sova-hämta-kvällsmat-nattning-jobba.

Däremellan ska det lekas, mysas, städas, tvättas, handlas.......




Förskolan funkar kanon, Måns är lite ledsen när jag går men det går över så fort jag inte syns mer.
Kalle springer in och har knappt tid att säga hejdå.

Jag frågade idag hur Kalle är mot måns och tvärtom, Kalle är en riktig storebror som har koll på Måns hela tiden och Måns bryr sig inte :o)

Jag har nu jobbat i 1 månad och det funkar bra, visst vissa dagar är det tufft när man är skittrött och bara vill sova och man måste väcka barnen och lämna dem på förskolan innan man får krypa ner...men men jag överlever :o)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................