50års fest

Va har hänt sen sist då??

i Lördags hade jag och Tobbe (svågern) gemensam 50års fest då vi både fyllt/fyller 25år!

Festen blev lyckad med god mat, lekar, trevligt folk och fina presenter.
Hoppas gästerna tyckte det samma ;o)



Mamma och pappa tog med sig pojkarna hem på kvällen så vi inte behövde tänka på dem.

Kl 4 var vi hemma och i säng, men då var allt städat och låst så vi slapp tänka på det på söndagen.



Söndagen tog vi sovmorgon, jag sov extra länge då det var min jobbesöndag.
Vi fick 2 sovade barn levererade till Osby på kvällen = perfekt.

Söndags natten gick bra, ja hela veckan har gått bra att jobba, var lite trött i går bara.
Det mesta sitter i ryggmärgen och det rullar på även om ena maskinen jag kör kan krånga ganska så mycket.

Med förskolan går det också jättebra, pojkarna trivs och Måns sover bra trots sällskap av 4 andra barn i rummet =)
Kalle springer in på avdelningen på morgonen och har oftast inte tid att säga hejdå.
Så det känns väldigt skönt, kan jag sova utan dåligt samvete.

Idag blev det en kort dag (7-12)  Då det redan är helg för oss igen...
Att jobba 77,5 % är alldeles lagom =)

Nähä nu vaknade Mumsen...



Postat av: Madde

Tack själva!! Det var en trevlig fest:) Anton var lite dan efter i söndags och sa V va på fest igår!!

Är stekpannan bra??

ses på söndag!!kram

2011-03-10 @ 15:26:15
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................