Kalle och hans ideér

Kalle är inne i en rolig period just nu, han funderar och fantisera en massa.
Igår när han vi åkte hem från Växjö satt han och Daniel och pratade om rallybilar.
Kalle: "Kalle ha rallybil, morfars 940. Pappa måla den lila. i ditt garage, Mamma köpa färg"
Jag som jobbat hela natten satt och sov därbak så när jag vaknade till ropade han till mig
" Mamma köpa lila färg mig"
Han älskar att läsa biltidning och leta efter missimissar (Mitsubishi)
På SSR gick han på samlingsplatsen innan starten, kollade sig omkring och utbrast "Titta, många missimissar" haha
Idag är det därimot inte så mycket med Kalle. Förskolan ringde efter mig i eftermiddag då hade Kalle 39.4 i feber och det är ganska så högt då han ligger strax under 37 grader i vanliga fall.
Han har sovit till o från hela eftermiddagen/kvällen lilla stackarna...
Hoppas han kryar på dig till lördag så vi inte missar dackefejden.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................