första midsommar utan mormors krans

Första året jag firar midsommar utan en krans från dig!
Blåklint, rosa rosor och såna vita som luktar så gott...allt från din trädgård.
Iår kollade kalle i takluckan på husvagnen och började pratat om dig. Jag frågade om vi skulle vinka till dig men nej han ville hälsa på dig.
Vi pratade om att du var en stjärna nu, som inte har ont längre...
En stjärna var du även i livet, tänk om du bara fått slippa den dumma cancern.
Älskade lilla mormor, vi saknar dig så.


Postat av: ANGELCHANELLE - Ur en tonårings snea synvinklar

Jag vet hur det känns. Min farfar gick bort nyligen & jag saknar honom fruktansvärt mycket !

2011-06-30 @ 20:38:52
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................