Sommardeal

Daniel och jag har gjort en deal.
Jag har tidigare gjort några försök att gå ner i vikt men har alltid gett upp efter ca 5 kg.
Just nu väger jag 6kg mer än när jag blev gravid med kalle men även 16kg mer än när jag och Daniel träffades.
Så när alla ni andra går upp i vikt i sommar SKA jag gå ner..
går jag ner 11.3 kg står daniel för en shoppingrunda på 2000kr
går jag ner 16.3 kg är det samma fast 3000kr
och misslyckas jag får jag betala en shoppingrunda för Daniel på 2000kr
6v. har jag på mig.. fredagen den 12Aug är sista invägningen.
Denna gången SKA jag lyckas, det finns inget annat.
Annars får jag acceptera att jag förblir tjock...
Önska mig lycka till, dra gärna med mig ut på en promenad och bjud INTE på kakor och läsk...
Den största sporren är att daniel fixade detta för 1.5 år sen, då gick han ner 25kg på 3 månader,
genom modifast, mindre portioner och såklart att han började jobba igen.
Kan han så kan jag!!


Postat av: Madde

Tufft mål med 11 kg på 6v, men jag ska stötta dig!!lovar!!

Härlig shoppingtur-det blir sen!!

2011-07-01 @ 12:21:56
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag stöttar dig!! Och följer gäärna med på shoppingrundan sen när du är klar!

2011-07-01 @ 13:22:49
Postat av: Mamma

Jag håller tummarna Anna och går gärna promenader. Hoppas du lyckas då blir det välbehövligt och roligt med en shoppingrunda.

2011-07-01 @ 17:53:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................