Min önskelista

Snart fyller jag hela 25år och några här inne kanske undrar vad jag önskar ;o)
Så här kommer min önskelista:


Vitt Mateo uppläggningsfat


Vitt Salladsskål med gröna fåglar



Slevhållare som finns här


Armstöd till soffan i vitt, finns b.la. här


Ljuslykta, finns b.la här


Ljushus i alla dess storlekar och former, denna finns här


Fruktkorg i samma stil som ljuslyktan, denna finns b.la. här


Ecco kitchen stekpannor från OBH Nordica


Skålar och koppar från min servis Manior från Villeroy & Boch


2st Vita Marimekko plåtburk Unikko, finns b.la här


Nån snygg tulpanvas i svart eller vitt



Presentkort på IKEA, H&M eller någon annan trevlig affär =)


Postat av: Madde

Så fina saker!!! Gillar allt så kan yänka mig att kopiera den till min födelsedag oxå!! Krya på dig-kram

2011-01-12 @ 11:06:14
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................