Fyndat

POjkarna är friska igen men tyvärr har jag fått hosta istället oh rösten har gett vika...
+ Att jag sovit på något konstigt vis så jag fått ont i ryggen, så idag ska vi bara ta det lugnt (Om man kan det med 2 busungar)
Just nu sover Måns, han skulle upp redan vid 7 fast han hade behövt sova till minst 8, så för allas skull så behövde han sova nu ;o)
Och kalle äter upp pepparkaksbilen vi fått av vår granne.

Igår var vi därimot på äventyr, vi började nere på hälsoringen där det var info från tandläkaren som gällde. Jag hade med båda busungarna så det var spännande emellanåt...
Sen fyndade vi på Kappahl, halva rea priset är aldrig fel, Kalle fick ett par mjukisbyxor och en t-shirt och Måns shorts och en t-shirt, 125:- kostade allt tillsammans =)

Sen gick vi vidare till gardroben som hade 50% , där fick kalle ett nytt allväderset från Nameit för 200:- och en pyjamas för 50:-

Sista stoppet blev Netto där det handlades lite basvaror innan vi åkte hemåt.

Kvällen tillbringade jag i soffan med huvudvärk.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................