Upp och ner

Vi var hemma vid 8 igår kväll och jag gick o la mig direkt...
Jag mådde varken bra fysiskt eller pyskiskt.
När jag kramade om mormor inne på hospics igårkväll var tårarna inte långt borta.
Jag lider så med henne, det gör ont att se henne ha så ont att hon inte kan resa på sig.

Det har gått så snabbt utför nu på slutet och läkarna säger inget, vi vet inte om vi  får ha kvar mormor i livet i 2 veckor, 2 månader eller 2 år till.

Mormor har alltid klarat sig själv, varit en stark kvinna med egna åsikter om allt =)
och nu ligger hon bara där :o(

Så imorgon åker vi ner igen för att tillbringa en dag tillsammans med henne och mamma.
Mamma är numera helledig för att kunna ta hand om mormor.
Och Kalle är mormors lilla ögonsten :o)

Min favoritbild från Måns namnfest Juni 2010.
Mamma,Jag,Måns,Kalle och mormor.

2 dagar senare fick hon det tråkiga beskedet att hon hade en förändring på levern.
Då hade hon varit "frisk" ganska så länge.
Hon opererades första gången för cancer i oktober 2007.

Älskade lilla Mormor


Postat av: anna

Skickar dig en stor kram och tänker på er alla. Kram

2011-02-03 @ 08:10:05
URL: http://anapanasiti.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................