Göteborgsweekend

För några veckor sen var vi i Göteborg...bara Daniel o jag.
Vi checkade in på radisson blu och deras Junior svit (så sköna sängar och badkar) på fredagen.
Tog en liten runda i nord stan innan vi åt kvällsmat nere i baren.
Kvällen tillbringade jag i badkaret tillsammans med badbomben från lush, en kall cider, spotify och Bingo Rimers bok.
Sen sov jag gott, eller ja det gjorde vi båda för vi vaknade 10:55 och frukosten stängde kl 11!! o vi som valde hotellet för sin underbara frukost buffe. ,men vi hann =)
Sen blev det lite mer shopping, dock fick vi ta det lugnt p.g.a. Daniels knä..
På kvällen tog vi taxi till liseberg och Julmarknaden, så mysigt.
Söndagen kom vi upp lite tidigare, åt den goda frukosten och sen packade vi ut alla packning i bilen och begav oss till IKEA och Stoff o Stil lite utanför - mamma som skulle ha saker.
Tjejen i kassan undrade vad jag gjorde där när jag stack fram mitt personalkort =)
Vi stannade även på freeport en sväng på vägen hem och shoppade lite...
Riktigt mysig helg synd bara de går så snabbt...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................