Vardagen

Då var vardagen igång igen.
Barnen har börjat på förskolan igen och jag på jobbet.
Mjukstartade dock med endast 3 nätter denna veckan.
Jobbar 77.5% i 4 veckor till sen är det heltid som gäller.
I helgen blir det fullt upp som vanligt, imorgon åker vi, Linda, Anna och Tobbe upp till Vimmerby för en natt i stuga på Nossenbaden då det är rally där på lördag (Start o mål i Hultsfred). Daniel, Anna o Tobbe ska hjälpa till i besiktningen och jag ska inte vara där uppe förrän vid halv 11 så lugnast så.
Jag ska åka med Erik igen och vi har 22st i klassen = Kul!
Får se om det blir kramkalas med konkurrenten....
Nähä nu ska jag fortsätta o kolla på Emil i Lönneberga med Kalle, mumsan sover middag så vi har det så lugnt o skönt hör hemma ;o)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................