Kalle mys

Torsdag igen och redan helg....
Natten gick riktigt snabbt på jobbet, spikade vitrin halva, var avbytare och sen packade jag luckor med Abbe.
Trots lite enformig jobb trivs jag riktigt bra på jobbet, trevliga kollegor gör mycket! :o)
Jag och Kalle har mys här hemma idag framför Bilar, Mumsan sover middag på förskolan så vi ska hämta honom om en timme.
Skönt med liten egentid för oss båda två utan en busunge med massa tjuvknip som hänger en i benen ;o)
I eftermiddag ska vi hinna med desto mer, sortera tvätten, plocka undan, packa, baka bröd.
Planera och tillaga kvällsmaten och bada busungarna och så träna lite grann... men det är bara på med spotify i datorn och sen går resten som en dans, fast skulle behöva lite nya låtar, börjar tröttna på min lista eftersom jag lyssnar på den varje natt... tips på bra träningsmusik??



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................