Halva veckan..

Tisdag och jag har redan jobbat halva veckan...
Tillbaka i vardagen försvinner veckorna i ett nafs.
Jobba-lämna på förskolan-sova-hämta på förskolan-mysa-laga middag-natta barnen-vila/träna-Jobba
Nacken känns hyfsat bra igen. det spänner lite i muskeln bara...men inget ont längre... Tigerbalsam och alvedon har räddat mig om nätterna.
Nu börjar blåmärkena dyka upp istället, har ett snyggt precis under bältet vid troskanten... snyggt ;o)
Snart helg igen, på fredag åker vi ner till Vinslöv hela familjen.
Daniel ska till tranås med jobbet så vi ska sova hemma hos mamma o pappa.
På fredagkvällen ska jag hem till Erik en sväng, äta rulltårta och kolla incar =)
På lördag middag kommer Daniel tillbaka till vinslöv så då packar vi ihop hälften av sakerna och åker mot Diö, barnen får stanna hos sin mormor och morfar för vi ska på den årliga kräftskivan hos Ola och Fanny. Dock blir det lugnare iår, förra året var jag bakis till måndagen.
Och jag ska jobba extra på söndag så bäst o va pigg då.... för helgen efter har jag tagit ledigt då vi ska åka tävling igen, Asfalt cupen/RS dm. Jag ska åka med Erik och vi ska dela bil med Daniel och Steinar!
Imorgon kommer en liten tävlingsrapport från helgens tävling, väntar på bilder från vår lilla piruett på ss5.
Ni som är min vän på Facebook kan se bilderna redan nu....



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................