Är det värt det? Efter ss1 i lördags kände...

2011-08-20_20_38 (MMS)

Är det värt det? Efter ss1 i lördags kände jag för att åka hem, notläsningen var katastrofal och inte mycket stämde, jag gjorde såna nybörjarmissar att jag skämdes.... ss2-4 gick desto bättre och 5ss gick bra fram till några svängar innan den vi blev kvar i. Jag har höga krav på mig själv och såna här missar känns hemskt... Jag vill att min förare ska kunna lita på mig med nu litar jag knappt på mig själv.... frågan är hur jag ska göra i Hörby... jag ska åka med Ulrik då och det är snart 4år sen vi åkte ihop... litar jag inte på mig själv har ska då han kunna lita på mig? lugnare o sitta i en tk ;-)



Postat av: RallyHarry

Klart du skall fortsätta åka, du har ju knappast haft en förare av världsklass så varför känna press? Bilen går ju och laga. Bara bryta ihop o invänta nya nederlag...

2011-08-22 @ 21:29:33
Postat av: Linda

Jag tycker du ska ge det fler chanser, din "sömn" var heller inte riktigt optimal mot vad du skulle behöva innan tävling osv.. Ge det en chans Anna! <3

2011-08-22 @ 23:12:27
Postat av: Nina

Anna. Du vet innerst inne att du är duktig på det du gör. Släpp nervositeten och alla krav och bara åk för att det är så jävla roligt!

<3 N

2011-08-25 @ 21:27:37
URL: http://ninajonasson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................