Kalles första tandläkarbesök

Torsdag och helg igen för mig.

Då daniel vab:at idag kunde jag gå och lägga mig direkt och jag tog även lite "sovmorgon" och sov ändå till 12:!5 :o)

Kl 13:30 var det dags för Kalles första besök hos tandläkaren.
När vi kom in i rummet satt Pippi i stolen, kalle sken upp och hela besöket gick kanon.
Han åkte upp och ner i stolen och låg sen stilla när hon räknade och kollade tänderna.

19st mjölktänder hittade hon , alltså bara en kvar som ska titta fram :o)

När vi var klara berättade Kalle att vi skulle fika haha...
En stor chokladboll till kalle och chokladwienerbröd till mig blev det också delade vi på en coca cola.
Längst in på Cafe Derés skulle vi sitta.



Lilla Kalle, han gör mig så stolt, så fin och lätt att ha med att göra. Han lyssnar och förstår.
Han har en stor vilja och ett fantastiskt minne och lokalsinne.

När vi fikat klart gick vi in på euronics, skulle lämna in min mobil som fortfarnade stänger av sig ibland.
Men då jag bara har 10 dagar kvar innan jag kan byta mobil behöll jag min och beställde istället en ny så lämnar jag in den gamla (har fortfarnade garanti kvar) när jag får min nya...så slipper jag en tråkig lånemobil och så kan daniel ta över min gamla rosa sen ;o)

Så vad blev det då?? jo en Samsung Galaxy S

Daniel är bara lite avis haha...


Imorgon får vi se hur dagen blir... Jag misstänker att Kalle fått smittkoppar i ett sår på hakan så får nog bli ett besök hos hälsoringen.

Är det inte det blir det en playdate med fam Svensson/Sköld så jag äntligen får se Nathas nya boobs ;o)












Postat av: Pia

Svinkoppor menar du nog! Krama Kalle från mormor

2011-04-08 @ 06:52:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................