Sen sist....

Det blev visst en liten bloggpaus...

Vi har hunnit med en hel del sen sist...

Sista MMS är från förra fredagen då vi firade Fars dag för min pappa lite tidigt..
Vi åt och bowlade inne i Kristianstad.
Barnen skötte sig jättebra och Måns satt i en stol och gav alla high five och Kalle gick stolt runt i sin bowlingskor i stl 31 (han har 24)

På lördagen tog vi en runda med vagnarna och kollade hus i Vinslöv...det finns så många fina, speciellt är den gamla delen...

Söndagen var det dags för bowling och mat igen, denna gången var det Daniels pappa tur att överaskas...
Bowling i Osby blev det...
Måns stannade hemma och myste med Linda istället.

Måndagen hade vi Linda här hemma, så vi åt pannkakor till brunch och sen åkte vi ut till Anna och hundarna..

På tisdagen var vi på Meandi Party i Ryd, pojkarna fick lite julklappar och jag handlade lite till mig själv också =)

Torsdagen var vi på babysim jag och Måns, det går bättre och bättre och han klamrar sig inte fast i mig längre och de andra kan prata med honom nu haha..
Vi dyk och simmade, dyken går jättebra och han tittar stort under vattnet.
Kalle var och fick håret klippt hos Anna under tiden =)

i fredags åkte vi ner till Vinslöv och hälsade på min mormor, min mormor är svårt sjuk i Cancer så nu tar vi vara på varje tillfällen att träffa henne.
Efter lunch med henne gick vi bort till fam. Åberg/Gustavsson. Killarna lekte och hela kvällen avslutades för pojkarnas del i deras stora badkar, det var blött överallt, på golvet och på oss =)

Vi sov kvar i Vinslöv då vi skulle på husvisningen på lördagen.
Det var ett stort fint garaget, pool och bra uppfart men huset var alldeles för litet...synd..

Vi måste ha ett stort hus så vi får plats med ett gästrum.

På eftermiddagen åkte jag, pojkarna och mamma på julmarknad på hässleholmsgården... mysigt men trångt..

I söndags hade jag Tupperware party här hemma...tjejen som höll i det , det var hennes första gång och hon fick uppleva det mesta då vi hade 2 ickestillasittandes barn, 2 nyfikna hundar med  och 2 bröder som la golv i köket under tiden =)


Daniel och tobbe var inte så intresserade av partyt så de la in vårt nya köksgolv under tiden.

Så nu har jag äntligen ett golv igen och kyl och frys står på sin plats och fint blev det =)







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................