Måns 3 mån


Måns 12 timmar                                              Måns 3 månader

Älskade Lille Måns, vår lilla solståle.
Han är oftast lugnet själv, sover, äter och ler.
Tycker om att ligga i gymet (Han sover där just nu)
Älskar sin vagn och att åka bil.
Och ler med hela ansiktet när någon pratar med honom.
Jag blir alldeles varm i kroppen när han ler mot en.
Han pratar och skrattar - underbara Måns

Tänk att han är min...eller rättare sagt VÅR, att veta att vi har massor med folk runt om oss som älskar honom lika mycket som vi gör mig så glad.

Dessa 3 månader har gått så snabbt, för snabbt....jag vill stanna tiden och bara njuta...





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................