Senaste nytt

Några dagar sen sist...

Vi är hemma och njuter...för det mesta iaf....vissa dagar är här kaos men oftast flyter det på med 2 små barn.
Kalle är för det mesta snäll mot sin lillebror men väldigt svartsjuk när det gäller Daniel.

Idag har vi varit på sagostund....gick så där...Kalle har massor av myror i byxorna men satt stilla en liten stund iaf. =)
När vi kom hem var det utevistelse som gällde... han blev skitarg när vi skulle in och byta kläder och för att inte tala om när vi skulle gå in när det började regna...


Vår underbara ENVISA son mitt i skohögen =)


Igår var vi nere på AP däck och la på nya sommardäck, något som höll på och sluta illa då den unge killen som hade hand om vänstersida tyckte det var viktigare att sms:a än att spänna muttrarna!!
Som tur var såg Benny det när jag backade ut och stoppade mig...
Kalle tyckte iaf. besöket där nere var väldigt intressant och kollade med stora ögon när hjulen bytes.
Efter det besöket körde vi bort till SAAB och köpte nya bakvagnsbussningar.
När vi kom hem satte jag mig på trappen i det fina vädret och gav Måns mat och Kalle lallade rundor i trädgården- Härligt.



Lite nya bilder på Måns









Postat av: Annika

Hej! Jag har sett ditt namn förekomma i samband med bloggtävlingar och vill därför be dig kika in hos mig. Har tre aktiva tävlingar och många på ingång! Var gärna med o tävla, finfina grejjer finns att vinna, och upp kommer det komma saker inom både barn, inredning, kläder m.m ! BL är ju bara ett tips ;)

Bloggen finns på http://nilssonpettersson.blogg.se

2010-04-01 @ 23:06:46
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................