Maginfluensa

Klockan är halv 12 och jag borde egentligen sovit sen länge tillbaka.
Imorgon skulle jag varit miljöchef uppe på Dackefejden men tyvärr sket det sig...

Jag vaknade imorse och mådde jätteilla, matt i kroppen och lite snurrig..
meddelade Daniel, men bad han avvakta, men nån timme senare spydde jag, då var Daniel som tur på väg hem,
då jag inte ens orkade byta blöjor på barnen.
Piggnade till sen och hängde upp tvätten och byte blöjor på barnen men spydde sen igen..

Efter det har det varit ganska lugnt men mått illa och varit matt i kroppen..
Tyvärr började Daniel också må dåligt och nu i ikväll spydde även han...

Så Daniel föräldrar ställde upp och kom och hämtade kalle och handlade coca-cola och proviva till oss.
När jag ringde dit innan ikväll lekte Kalle med bilarna och för en stund sen medelande Faster Linnea att Kalle sov =)

Skönt och jag hoppar verkligen han slipper detta för han är fortfarnade lite förkyld och hängig sen i onsdags (han sov 4 timmar middag idag)

Tyvärr klarade sig inte Måns, utan han spydde ner hela mig, soffan, mattan och ett täckte innan...
Men efter bad var han nöjd igen och ligger nu och sover i resesängen..
Ska strax väcka honom och ge honom lite mat som jag hoppas han får behålla.

Nu hoppas jag detta går över snabbt och att vi slipper detta länge (Kalle,Måns och jag var dåliga i mitten på maj)






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................