Vinslövbesök

Igår hade vi en heldag i Vinslöv.
Vi började med fika hemma hos fam. Åberg/Gustavsson.... Kalle var i himmelriket bland Antons alla bilar, grävmaskiner och 4 hjulingar.

Sen var det dags för Kalles vila och jag intog mamma o pappas soffa tillsammans med Jennie medans mamma lagade kvällsmat.

Daniel, pappa och lillebror åkte först en sväng till pappas jobb där Daniel börjar på tisdag för att kolla vad han ska göra osv. sen åkte de till Hässleholm och köpte bil...en vit 740 raggar bil =)

Mormor gjorde oss också sällskap till maten...trevlig och lugn söndag med massa god mat....Kalle var det fullt ös på som vanligt, han lekte med bilarna, dansade och busade i massor...

Kalle somnade i bilen hem och sov sen vidare i sin egen säng.... några timmar senare kom han tassades till mig (Daniel var fortfarnade uppe) men jag märkte inget förrän han satt i vår säng... Upp tidigt skulle han iaf. redan lite över 7.
Själv tog jag sovmorgon.. för detta är sista dagen som jag har Daniel hemma på morgonen på ett bra tag.
Han börjar kl 6 nere i Vinslöv.
Vi kommer sova några nätter nere i Vinslöv och några hemma (då följer vi med ner på morgonen)

Imorgon kommer vi dock bli kvar här uppe, jag har BM besök inplanerat.
Så jag har bokat Tant Anna som följer med mig och Kalle...blir lite lättare o va 2 även om hon inte kan lyfta p.g.a. sin opererade hand.
Blir en sväng på IKEA också =)

Nähä nu kom Daniel in från garaget så jag ska va lite social....







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................