Pizzabullar och Nyårsrevyn

Idag har det hänt grejer här hemma..
Jag har hunnit med både att baka pizzabullar (nya assistent var kanonbra) och städa toaletten...o även köksbordet blev rent från prylar..
Så nu kan vi bjuda hem folk igen =)

Vid 3 kom Daniels föräldrar och lillasyster för att passa Kalle då jag vunnit 2st biljetter till nyårsrevyn i Älmhult genom jobbet.
Så jag o Daniel fick eftermiddan för oss själva och revyn var helt okej...
Med oss hem köpte vi sen pizza och Kalle var vaken ända till farmor och farfar åkte vid 9, då var han hur trött som helst och dagens läggning tog bara 15min.

Medans Daniel la Kalle hoppade jag i mjukisyxorna, städade och tände lite ljus...mysigt =)

Imorgon har vi inte så mycket planerat... blir ev. en sväng ut på isen och så ska vi testa vår internet i norra Diö.
Och så är där en hög med tvätt i sovrummet som ska sorteras...tråkigt men måste göras..

Märks kanske på inlägget att jag är trött... så nu ska jag strax bege mig upp på ovanvåningen för lite skönhetssömn...vem vet när man får sova en hel natt igen...




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................