Kom ut snart....

Igår var vi på Öppna förskolan hela familjen lugnt o skönt då det endast var 2 barn till där..
Verkar som om det går lite sjukdomar i Älmhult nu...b.la. vinterkräksjukan *urk*

Efter det åkte vi till Maxi för lite shopping, Kalle var ovanligt lugnt och satt stilla i kundvagnen hela tiden och hjälpte till o trycka på självscanning knappen.

Efter lite mat o vila var det bus här hemma...



Kom ut snart!!

Kvällen därimot var ingen höjdare, Kalle skulle INTE sova och var uppe till kl 23..
Till slut somnade han i sin säng men bara nån timme för sen kom han tassandes till oss..
Sen var han vaken flera gånger i natt så ingen av oss fick nån vidare sömn.

Så när klockan var 8 gick jag o Kalle ner och lät Daniels få sovmorgon då han hade huvudvärk.
Vi åt leverpastej mackor och kollade på barnprogram.

Resten av förmiddagen har varit lugn, Kalle har lekt med sin bilar, på mattan, bordet och parkerat dem innanför mitt linne haha...
Nu sover han ute i vagnen och då jag är ovanligt trött idag så jag ska strax vila lite..

Sen blir det ett besök på Langes som förhoppningsvis har lite jeans till Daniel då alla hans är sönder..
o jag ska göra lite smycken som ska skickas idag =)

Min arbetskollega (olika skift bara) fick en liten dotter igår...så mysigt...Nu längtar jag ännu mer efter vår lilla bebis..

Daniels erbjöd sig precis o fixa lite ananas så gissar att han också längtar...eller är det svenska rallyt som hägrar.... =)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................