Hemma igen

Nu är vi hemma i Diö igen.
Mamma ville gärna träffa Kalle lite innan vi åkte så när hon o Daniel kom hem (de har varit på samma konferens) stekte jag pannkakor och hon o Kalle gick ut en runda i snön.
Sen fikade vi allesammans innan vi packade bilen och begav oss norut.

Just nu har vi grejer lite överallt, lite i Vinslöv, lite i bilen och resten här hemma...


Nu är vi hemma iaf. o Kalle springer runt i sina "uggs" och jag har tänd massa ljus och eldat upp i 3 kakelugnar så nu är det söndagsmys innan det är dags för vardag imorgon igen.

Jag o Kalle blir nog kvar i Diö imorgon o åker sen ner till Vinslöv på tisdag..men man vet aldrig...

Jag åker gärna ner i morgon bara det börjar göra lite ont...eller ja ont har jag mer eller mindre hela tiden...men mera ont...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................