Finbesök och Cafe deres

Idag fick vi finfrämmande från Ryd, vi möte upp Nathalie och Zacharias nere i Älmhult och sen tog vi en runda bland barnklädesaffärerna i centrum.
Jag shoppade INGET!
Därimot hittade jag ännu mer fint från Nameit, en tunika med vägar, skog och rosa små bilar..så söt och till det fanns tillhörande byxor och dreggellapp...

Därefter tog vi en fika på Deres innan vi åkte hemåt Diö, Kalle somnade i bilen men ville inte sova vidare när vi kom hem så vi hade 2 trött killar som skulle bråka om allt sen...lika envisa båda 2 =)

Nu ikväll har jag och Kalle sorterat tvätt, och plockat undan i hans rum och min lilla stora bebis har testlegat citykorgen =)

Nu sover han sen 2 timmar tillbaka...Dagens läggning tog 5min...det var en slagen hjälte som Daniel nattade.

Imorgon blir det öppna förskolan och ev. bad på haganäs.







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................