Eko! och McDriven

I natt trodde jag det var dags...men tji fick jag, det lugnade ner sig...h*n verkar trivas bra inne i magen även om det är trångt..

Men jag tror inte h*n stannar tiden ut (eller ja jag hoppas det iaf) idag har jag haft känningar till o från och tror både Mamma o Daniel är lite nervösa på konferensen i Åhus =)

Vi lämnade av Daniel där vid middagstid och sen åkte jag o Kalle till Eko!
Shoppade lite nytt schampoo och duschcreme, Kalle visade sin bästa sida också när han inte fick ett cars duschcreme som såg ut som en bil utan jag köpte en större flaska med Cars motiv istället, han stod upp o vagnen och skrek, härligt.. men han lugnade ner sig och sen kunde vi gå vidare i lugn o ro.
Vi handlade även badleksaker, kritor och ritblock, och Bilsport Junior så dagarna går lite fortare när det bara är han o jag här hemma.
O till mig blev det en stor godispåse o gräddebullar, eller ja jag tänkte bjuda på det ikväll för vi har bestämt med Lillebror o Jennie att vi ska äta pizza, och med pappa så klart..

Sen tog vi Mcdriven och köpte varsin hamburgare som vi åt i bilen innan vi åkte till Vinslöv o det är här vi är nu..
Kalle äter äpple från sin Happy Meal (jag åt upp pommesen =) och jag surfar..


Kalle häromdagen


Postat av: Therese o Nellie

TACK! Det är superskoj :)

Nu är det snart dags för dej, har du gått över?

Kan tänka mig att ni är nyfikna på vem som ligger i magen :) LYCKA TILL, kram.

2010-01-31 @ 08:50:04
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................