Vilken natt...

Vilken natt...

Lillebror har velat äta med 1-2 timmars mellanrum och fyllt blöjan 2 gånger.
Kalle har varit vaken en massa, höll mig sällskap en stund vid 3 då jag ammade, sen gick han o Daniel o la sig i hans juniorsäng o sov där till kl 6.

Jag o Lillebror ligger fortfarnade kvar i sängen, lillebror har ont i magen och kommer nästan bara till ro om han får ligga på magen, stackarn.

Daniel o Kalle var varit ute o skottat hela förmiddagen, det var knappt vid kom in på uppfarten igår när vi kom hem igår.
Och nu är de på väg till Barkhult för att hälsa på Daniels familj och hjälpa Tobbe i garaget.

Så jag o lillebror får en mysdag tillsammans... precis vad jag behöver efter en bitvis tuff vecka med mycket dåligt samvete.

Denna första tid med lillebror är så viktig för mig....att få gosa och mysa och verkligen knyta an..o det betyder att Kalle kommer lite i skymundan...tråkigt nog...
Ena stunden är han hur härlig som helst och pussar massor på lillebror men sen vänder det och det ska hittas på bus, kasta saker och vara på saker som han vet han inte får....

Men som tur är har min underbara Mamma bara jobbat halva dagar och sen kommit hem och lekt med Kalle...
Och i torsdags var vi hemma hos min Mormor på förmiddagen, Hon har en låda full med leksaker (mest bilar) som Kalle gillar =)

Ikväll blir det en väldigt lugnt kväll med melodifestivalen tillsammans med mina 2 små prinsar, Daniel ska på rallycrossfest i Ryd.
Jag o pojkarna skulle egentligen hem till Nathalie och Zacharias under tiden men efter denna natten känns det rätt att jag avbokade... o jag ville inte ut o köra mitt i natten speciellt inte nu när vädret är som det är...vi får ta en dejt dag tid istället =)
O Daniel ska ändå inte dricka så hem kommer han ändå.









Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................