IKEA och Melodifestivalen

Vi kom iväg till Kristianstad till slut i fredags..
Och det var mer än vi där, vi fick leta parkeringsplats innan vi till slut hittade en vid KPMG.

Kalle vägrade sova i vagnen så det gick så där o ha med honom på shoppingrunda, Måns sov igenom hela som tur var..

Men lite shoppat blev det iaf.

Måns fick en lurv, byxor och strumpor
Kalle fick nya jeans och så ett par vårskor av sin snälla mormor som han valde själv (han började skrika när vi skulle ta av dem och slänge sig på golvet haha)
Daniel fick ett skärp
Och jag köpte en amningsklänning och 2 amningslinne.

Jag var lagom trött, hungrig och kissignödig när vi var klara men det var trevligt och komma iväg med barnen och Mamma...fast nästa gång jag ska shoppa blir Kalle hemma...


Kalles nya vårskor


Igår tog vi det lugnt på förmiddagen och sen körde vi ner till IKEA och vi var inte ensamma där heller ;o)
Som tur var tog vi bakvägen in och såg att där inte var nån kö till självscanningen, till de vanliga kassorna var det 100m kö....
Vi köpte den efterlängtade byrån och så fick en matta till hallen och 2st lampor följa med hem också.



Efter snabbesöket på IKEA åkte vi till Maxi och handlade lite innan vi avslutade trippen med lite snabbfika hemma hos Ola o Fanny (Vi lånade även hem deras gungande babysitter)

Kvällen tillbringade vi sen framför tv efter lite tacos..
Måns somnade på min mage lagom till melodifestivalen och när det var slut somnade även jag...
en halvtimme blev det på soffan innan jag vaknade och vi gick o la oss i sängen istället...

Sängen som jag haft helt för mig själv då Daniel sovit inne hos Kalle de senaste nätterna...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................