update

Kvar på dagens lista:
* Anmäla lite fler föräldradagar hos FK
* Gå bort till återvinningen och lämna glasflaskor
* Sortera tvätt
* BVC kommer på hembesök
* Tvätt en maskintvätt
* ev. baka

Lite hann vi med på dagens lista + lite till...
Jag och Kalle bakade chokladmuffins och så dammsug vi hela nedanvåningen innan Marie från BVC kom... först jag med dammsugaren och Kalle efter på bobbycaren

Och när Daniel kom hem gick han o Kalle ut och skottade uppfarten och Kalle slängde sig i snödrivorna.. han är den i familjen som gillar all snö mest =) sen åkte jag o Kalle till Liatorp och pantade och handlade litegrann... lagom halt med 745:an =)

Nu sover Kalle och Måns ligger i Daniels famn, så får passa på och sitta här en stund... men känns som om det blir en tidig kväll även ikväll...
Får se hur natten blir, då Måns tagit igen all förlorad sömn idag + att han verkar ha lite ont i magen ikväll, så imorgon får Daniel handla sempers magdroppar så han förhoppningsvis slipper ha ont.

O på tal om Måns så blir han 2 veckor idag om exakt 1 min (när jag skrev detta)
Han väger nu 4210g och är 55cm lång (4155g och 53cm när han föddes)

Skulle egentligen lagt in lite bilder men orkar inte gå o hämta kameran så får bjuda på det imorgon..





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................