Skottat

Kalle sover ute i vagnen och jag sitter o tar igen mig svettig och med röda kinder.
Jag har skottat hela mamma o pappa uppfart..tänkte först bara skotta en bit men det slutade med hela uppfarten (o den är lång då det ingår både infart, parkeringsplats för 2 bilar o sen grusväg bort till garagen.
Kalle satt i vagnen och tittade på tills han somnade, sötnosen
Kan ju säga att det var bra träning, var helt genomsvettig när jag var klar.
Tyvärr kan jag inte duscha förrän mamma kommer hem eller Kalle vaknar för duschen är i källaren o jag vågar inte lämna Kalle utan uppsikt, så jag får rätt sitta här o lukta illa en stund till.






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................