Pappersarbete och massa samtal

Nej något dammsugat blev det inte igår...
Måns var inte alls på humör så jag fick tillbringa nästan hela dagen med att vagga honom i famnen och i babysittern.
Som tur var hade jag ganska så mycket papperarbete som skulle fixas och det kunde jag göra med honom i famnen.

Min snälla mamma kom en liten runda vid halv 6, så hon tog över bärandet så jag kunde börja på kvällsmaten.
Strax efteråt dök även en trött Kalle upp som busat en massa med Anna o Linda - Tack för att ni tog med Kalle på äventyr!!

Och en stund senare anlände Daniel från jobbet...

Kalle var helt slut vid 7 och ville SJÄLV gå och lägga sig, så efter lite yoggi somnade han gott och jag och Daniel kunde äta kvällsmat framför tvn.

Även jag och Daniel var ganska så trötta så vid 9 gick vi o la oss...Småbarnföräldrar =)
Måns magknip verkade gå över och han har sovit bra inatt (kanske med tanke på att han bara sov små korta rundor på dagen, brukar vara tvärt om) vaknade för mat 2 gånger (vid 1 och 4)

Förrmidagen är inte över ännu men jag har hunnit med en hel del pappersarbete och telefonsamtal även idag.

* Ring och anmält Kalle till sagostund på biblioteket - Ska bli spännande och se vad han tycker om det.
*
Ringt och bokat tid för upprättande av faderskapsbekräftelse och svarat på frågor.
* Ring FK ang. det som jag är återbetalsskyldig. Fick ut 7115kr och de vill ha tillbaka 5100kr - det är INTE halva summan... verkar som om de tycker att jag ska betala tillbaka skatten också som redan är dragen...hoppas verkligen de gjort fel...
*Lagt in alla räkningarna i internetbanken, alltid lika skoj o se sina pengar försvinna.

Kvar på dagens lista:
* Anmäla lite fler föräldradagar hos FK
* Gå bort till återvinningen och lämna glasflaskor
* Sortera tvätt
* BVC kommer på hembesök
* Tvätt en maskintvätt
* ev. baka

Och så gosa en massa med min pojkar.






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................