Nerkissad

Tänkte byta lite snabbt på Måns i famnen innan,
Tog av blöjan, sträckte mig mot den nya..hann tänka att hoppas han INTE kissar...vad gör han då...Jo kissar MASSOR...på tunikan, amningslinnet och byxorna...kul när man är klädd för en eftermiddag med shopping..
Så nu hänger kläderna på tork...men jag har bara mig själv att skylla...

Vi är som sagt i Vinslöv...jag och pojkarna åkte ner igår middags...
Stannade till på Skandiform och hälsade på deras morfar och pappa och kopierade lite papper till FK.
Sen körde vi hem till mamma som slutat tidigt, gav Måns lite mat sen tog vi varsin vagn och gick ner till "centrum" inom apoteket och köpte Sempers magdroppar att ha här hemma i kylskåpet och sen postade jag lite brev och mamma o Kalle lämnade tillbaka böcker innan vi handlade på matöppet...sist vi var där var samma dags Måns kom till världen.

På kvällen kom Lillebror,Jennie, Mio och IB (min mormor) hit på kvällsmat... så det var fullt runt bordet.

Kalle sa god natt redan kl 7, tyvärr sov han inte hela natten utan var uppe och arg 2 gånger...Måns hade inte heller nån höjdarnatt, gnäll och svårt att komma till ro..

Men men idag är det fredag och vi kommer ha Daniel hemma hos oss nästan hela helgen =)
Men första blir det shopping i Kristianstad...
Ska kika på vårnyheterna och Måns ska få en mobil och ha ovanför sängen om jag hittar någon fin...


Nä nu röjer min stora bebis ute i köket....bäst o kika vad han gör...










Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................