Imorgon börjar allvaret

Söndagkväll och det är med blandade känslor Daniel börjar jobba imorgon.
Tyvärr har de så mycket att göra på hans jobb att han inte kan vara pappaledig.

Som tur är kommer Anna hit imorgon och hjälper mig.
För det kommer bli tufft att både ta hand om Kalle och lillebror och ända ta det lugnt så det inte blir som när Kalle var nyfödd och jag tog ut mig och fick tillbringa 8 timmar på gynakuten.

Kalle är i en väldigt aktiv ålder just nu och att inte kunna ge honom den tid och uppmärksamhet han behöver ger mig dåligt samvete, men vi får göra det bästa av situationen och lillebror är snäll och sover mesta dels av dagen så jag hoppas det blir bra ändå.


När Kalle var nyfödd låg vi kvar i sängen och kollade på Top model till lunch men det funkar inte nu med en 1.5 åring i huset som vill upp (och det direkt, ligga kvar o gosa finns inte i hans värld) men vi får gosa i soffan istället.

Och det ska planeras in lunch o sovning också, gärna då lillebror sover då Kalle sover ute i vagnen och jag vill inte dra ut lillebror i syskonvagnen i detta vädret...
men men...det går säkert bra..

Känner att detta inlägget blev inte så positivt som jag tänkt från början...
Men det är mycket känslor i kropppen just nu och ett dåligt samvete som spökar..

Även om det är och kommer bli bitvis tufft ångrar jag absolut inte att lillebror kom så tätt på..
De kommer förhoppningsvis ha mycket glädje av varandra..

Så nu gäller det att bita ihop och göra det bästa av situationen för tiden går så snabbt och rätt som det är, är killarna tonåringar och vi undrar var tiden tagit vägen.



Min söta underbara busunge



Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 16:21:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................