i Vinslöv

Nu är vi i vinslöv eller ja vi har varit det ett tag.
Kl 05:30 lämnade vi Diö, vi hade packat det mest igår så vi bar bara ut det sista, tog Kalle direkt från sängen till bilen och sen körde vi...men vi kom knapp ut från gården, ca 15cm hade det snöat i natt, kramsnö =)
Lite mer än 1 timme tog resan ner och Kalle sov nästan hela vägen.
Daniel lämnade av oss och väskorna här sen körde han till jobbet o vi gick o la oss och sov vidare till kl 9!

Det behövde Kalle o även jag då han var vaken och arg i natt, han kom in till oss vid 1:30, somnade mellan oss men vaknade när jag gick ner för att kissa, ner för sängen och ställde sig vid grinden och skrek, inte ledsen utan arg!
Och inte hjälpte det när jag kom upp igen. jag tog han i handen och gick in till sängen men nej...han skulle sura..kröp ner mot fötterna som han alltid gör när han ska ner från sängen men denna gångn vände han inte på sig utan ramlade ner för sängen!! upp o trösta, då lugnade han ner sig men han skulle inte sova i sängen utan han la sig på golvet bland de stora kuddarna och sen även på golvet *suck*
Till slut gick han bort till Daniels sida, kröp upp till honom och somnade...

Vi får se vad dagen bjuder på annars, vi har inget planerat, är inte sugen på o ut o gå med vagnen i all snön..

Ikväll ska jag följa med Madde på meandi party här i Vinslöv iaf. och det ska bli trevligt =)
Fanns en hel del fint på hemsidan...gillar deras halvlånga mjukisbyxor, både till mig o Kalle


Vi får se om det blir något shoppande, dels ska jag på ett meandiparty i början på mars och så ska jag själv ha Gangstarparty den 7 mars... blir inte billigt =)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................