Sjuka

Här hemma har det varit sjukstuga några dagar...
Jag och Kalle har snorat,hostat och nysigt ikapp...Vi har även haft lite feber..
Riktigt pigga är vi inte ännu men jag ska ända jobba inatt...

Vi har mest myst i soffa men idag tog jag o Daniel ett ryck och fortsatte med rensningen av X-rummet och idag blev det nog en 8Svarta soppsäckar allt som allt som slänges...man hinner samla på sig rätt mycket skit på 4a år :o)

Annars så har Daniel varit på arbetsintervju i Osby och han tyckte det gick bra så nu håller vi tummarna att han får det..hade varit så skönt....det tråkiga är bara att det är 2 skift och han både börjar innan jag hunnit sluta på morgonen och slutar efter jag börjat på kvällen men det får vi försöka lösa, de handlar bara om max 3 månader innan jag går hem med havandeskapspenning.

Bjuder på en bild från förra veckan när Daniel o Kalle tömde poolen och tvättade den :








Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................