Gravid Trött Heltidsarbetande Småbarnsmamma

Som Gravid Trött Heltidsarbetande Småbarnsmamma räcker tiden inte till...
Vi har hittat på så mycket skoj på senaste som jag skulle vilja blogga om men det känns som tiden inte räcker till..

Hela helgen är t.ex. redan uppbokad
Idag har vi varit på supertrevlig kräftskiva hos Z med familj
Imorgon är det Vinslövsdagen och sen är det 50års kalas för Pappa
Söndag har vi bjudit hit Tobbe o Anna på hemmagjort pizza..

o sen på måndag ska vi på det efterlängtade ultraljudet...Snälla Anna ska passa Kalle så han "slipper" dagis...

Och därmellan ska jag hinna med att sortera in massa rentvättade kläder, sortera ut mer från X-rummet och några halsbandsbeställningar....fullt upp med andra ord...

Annars rullar det på här hemma, Daniel är tyvärr fortfarnade arbetslös...men vi håller tummarna här hemma..
Hade varit skönt om han hade haft något innan jag går hem...
Kalle går som sagt på dagis...inte så mycket men han är där Tis-Tors 08:30-11:30 Han har "rätt" till 15 timmar varje vecka men vi känner inte att vi vill asa upp honom varje dag för "bara" 3 timmar så varje måndag o fredag är det pappamys hela dagen...

Nähä nu ska jag läsa lite bloggar sen gör jag nog min sambo sällskap i sängen..






Postat av: miian

Tack för sin kommentar.

Oj går Kalle på dagis,lilleman har verkligen blivit stor.

Tiden går så himla fort.

Lycka till på ultraljudet imorgon,kommer gå galant!!!



Och du...han är så förbannat ljuvligt söt er lilla goding!

2009-09-06 @ 22:13:23
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................