Tisdag

Ännu en helg har passerat..

Vi har nu gått in i v. 30, bara 10 veckor kvar tills vi är 4 i familjen...Denna graviditeten har gått skitsnabbt... jag har inte haft den tid som jag hade när jag väntade Kalle, när man kunde ligga på soffan och äta choklad hela dagarna.
Mitt gravidmys får jag på kvällen när bebisen är som vildast..t.o.m. Kalle fick en spark i huvudet för några veckor sen haha.

Kalle ja, vår underbara son som har en vilja av stål...han muttrar och "skäller" om han inte får som han vill... men oftast är han gosig och väldigt generös med både kramar och pussar. Han tycker väldigt mycket om att hjälpa till, både i köket och i garaget.

Sömnen går det bättre med också, i natt sov han hela natten i sin säng brevid vår... han vaknade 2 gånger men somnade om. Vid 6 kom han över till vår säng och sov sen vidare tills vi fick väcka honom vid 8.


Kalle provar bebisens liggdel till syskonvagnen som vi fått låna av Markus och Martina.




Postat av: Anna S

Er lille "bebis" har verkligen blivit stor =) åå vad tiden går...snart storebror=)

2009-11-24 @ 22:27:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................