Svar på tal!!


Denna kommentaren fick jag innan:

polisen om Julkort:
tur du orkar med ullared o huseby när du inte klara av att jobba,
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 95.209.107.32

- Ja, visst är det!!



Först gjorde den kommentaren mig riktigt irriterad, sen sur och nu känns den mest patetisk.

Dels, kan man inte stå för sin åsikter eller tankar genom att skriva ut sitt namn kan man lika gärna va tyst!
Dels, så jobbar jag faktisk!!

Jag är sjukskriven 50% pg.a. rygg och blygsmärtor något jag får när jag lyft något tungt eller anstränger mig, det kan räcka med att jag bär Kalle upp för trappen för att jag ska få ont.

Jag klarar inte av att jobba 100% , mig kropp klarar inte av det och jag riskerar att föda för tidigt om jag jobbar 100%  och det är något jag INTE vill.
Ska jag kunna ha ett fungerande liv utanför Swedwoods dörrar kan jag inte jobba fullt ut..
Kalle ska inte bli lidande bara för att min kropp inte klara av att stå en hel natt och lyft luckor!!

Och om man har dessa smärtor + foglossning som jag har så rekommenderar Bm och läkaren att man rör på sig...inte springa eller träna hårt men ut och gå i sin egen takt.

Och gick i min egen takt det gjorde jag både i Huseby och i Ullared..och det är inte precis att jag åkte dit istället för att jobba nej både onsdag och torsdag natt tar jag utöver de 50% sjukskrivning ut Föräldrapenning - något ALLA föräldrar har rätt att göra om man har dagar kvar..o dagar det har vi gott om...nu tillbringade jag inte hela fredagen med Kalle men jag  handlade en massa fina julklappar till honom!! =)

Nä vad jag gör på min fritid eller hur mycket jag jobbar har INGEN förutom jag själv, min chef och FK med att göra.
Som mina veckor ser ut  nu är perfekta för MIG, jag orkar oftast med både jobbet, kalle och lite av hushållet.

Vet DU t.e.x att varje kväll innan jag kör till jobbet får jag massage av Daniel, att jag duschar jättevarmt för att ryggen ska kännas bättre...att jag vissa nätter får äta flera alvedon bara för att kunna sitta ner en längre stund?

Känner jag sen att jag klara av att åka till Ullared varför ska jag då stanna hemma?
(Sen att jag inte kunde vända mig om i sängen på kvällen det fick jag ta)
Man mår ju inte precis bättre av att bara ligga på soffan hela dagarna.
Tror inte jag var den enda sjukskrivna på Gekås!!

Nä Anonyma spydiga kommentarer behöver ni inte skriva, jag tar inte åt mig...jag vet SJÄLV vad som är bäst för mig....

Och vad som är ännu skönare är att jag bara har 8 nätter kvar att jobba innan HP..
Sen ska det njutas!!








Postat av: Mathias starlet

Hej Anna.. Det är en helt vanlig blåst sthlm.are som skrivit den kommentaren verka de som på ip numret

2009-11-14 @ 23:26:29
Postat av: Cindy

Skit i vad alla andra tycker och gör det DU mår bra av :) Förövrigt så måste ni ha världens sötaste son! Kram på er

2009-11-15 @ 11:19:56
URL: http://lullebo.blogspot.com
Postat av: E

tråkigt med alla dessa poliser som finns i världen..

2009-11-15 @ 12:32:15
Postat av: Marie

Du gör helt rätt i att skita i kommentaren. Idioter finns det gott om! Kram

2009-11-16 @ 19:55:07
Postat av: tessan

skit i de som håller på så..

jag har fått stå ut men massa såna kommentarer nu i 5år...

du gör det du känenr du orkar o inget mer..



man måste få göra nått kul ibland med för att orka allt annat ju!!!!



massa kramar !! =)



2009-11-17 @ 11:13:23
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................