Funderat..

Nu har jag suttit med kalendern och räknat och funderat..
Jag har en hel del semesterdagar och komp kvar... (semesterdagarna tar jag nog ut i feb för att täcka upp de sista dagarna utan havandeskappenning)
Så med lite knep och knåp jobbar jag nog bara 10 nätter 50% till innan jag går hem!!
Det ska bli så skönt...kunna ta det lugnt och vila ryggen.
Isåfall stämplar jag ut onsdagen den 2 dec. kl 01:45 för denna gången..
När jag kommer tillbaka, det vet jag inte.... Men vi kommer vara hemma med barnen till aug. 2011 iaf. sen hur vi lägger upp det, det får vi se sen... mycket beroende på Daniel framtida jobb.

Nu ska jag snart hämta en TRÖTT Kalle , som gick upp redan kl 5 imorse..
Han gick upp lika tidigt igår och då bröt han ihop när jag kom till dagis för att hämta honom så trött var han... i vanliga fall kommer han springandes (så gott det går i vinterkängor och overall) när han ser bilen.

Sen i eftermiddag åker vi nog och badar, mitt jobb har gratis bad en gång i veckan nu i nov/dec, så det får man passa på och nyttja!
Ska bara se om jag hittar något att bada i.... har för mig det ligger en mammabaddräkt i påsen med mammakläder...







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................