SSR Torsdagen

Igår var jag i Ljungby hela dagen..

Jag jobbade bara halva natten och gick hem vid 01:30, sov några timmar sen tog jag rallybilen upp till Ljungby.
Sen satt jag i anmälan mellan 10-13, kvitterade pm1 och tog de tävlandes telefon nr :o)

Lagom till lunchen kommer Daniel o Kalle upp, så vi åt lite på hotellet innan vi tog en shoppingrunda i Ljungby,
Jag hade ringt och lagt undan en footsack och en ratt till Kalles scooter så dem var vi och hämtade och fick Daniel ett par jeans och Kalle 2st pyjamsar på Kappahl.

Etter det fick Daniel skynda sig till besiktningen då det blivit missförstånd med tiderna och jag och Kalle satt i info disken, eller ja Kalle kryp rundor på golvet och kollade papperna och hälsade på folk :o)

När det lugnat ner sig på HQ körde jag och Kalle bort till besiktningen, hälsade på Daniel och "minglade" lite..
Kalle blev helt till sig när han fick se en röd evo, han skulle bara dit... Han fick även ratta lite i bilen som eveline ska åka i.
Och sen inne i besiktningshallen så skulle han tvunget fram till Ramona och Miriams röda evo 5 så han kröp bort reste sig upp och släppte taget - han stod alltså själv i 3-4 sek :o)  min lilla kille..

Sen när Eveline var färdig besiktigad körde vi bort till Shake downen och tittade lite... men sen blev vi hungriga och Kalle trött (redan här var han på ca 2 timmars övertid) så vi tog kvällsmaten på McDonalds innan vi körde tillbaka till HQ, där Kalle fick gröt, nya blöja och pyjamsen på innan vi åkte hemåt Diö. (Kalle somnade innan vi var ute ur ljungby)

Väl hemma i Diö, bäddade vi till Eveline som fått äran att sova i Kalles lekhörna :o) , gjorde pastasallade och satt o snackade en lång stund innan vi skulle gå o lägga oss..

Kalle vaknade tyvärr redan vid 5 idag också... men Daniel var snäll o tog honom så jag fick sovmorgon till kl 10!! lyx..
Eveline åkte redan vid kvat över 7..

Idag börjar iaf. tävlingen på allvar...ikväll körs 2 SS (Samma 2 gånger) och jag ska stänga Sträckorna är det tänkte...Kalle ska hjälpa mig och Daniel o hans pappa Christer ska köra B bilen (föråkare)

Nähä nu ska jag duscha o äta lite frukost innan vi ska åka till Ljungby igen..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................