Eslöv och meandi

Torsdag natten gick bra..
Jag jobbade ute i automatpacken tillsammans med Jessica och Sara..Märks där ute att man varit ifrån det ganska så länge men det mesta kom jag ihåg :o)

När jag kom hem var både Daniel o Kalle vaken - perfekt så jag fick lite Kalle mys och Kalle lite mat..
Sov gjorde jag till 11:30.

Sen packade vi ihop oss och begav oss mot Skåne..vi stannade till i Osby på Brio outleten och testade deras sittvagn men det var ingen som föll oss i smaken då det inte var fullt liggläge..
I Hässleholm svängde vi inom Mc.D och tog varsin Milkshake innan vi parkerade bilen hemma hos Mamma o Pappa o gick bort till förskolan där Mamma jobbar... Kalle sov 10 min i vagnen sen lekte man inne på mammas avd.
slickade på kaplastavarna och rev våra byggen.

När mamma slutade skyndade vi oss hem och fikade lite sen lämnade vi kvar Kalle i Vinslöv och jag o Daniel åkte mot Eslöv... i Höör var vi ifatt Tobbe och Linnea (Daniels syskon) så vi hoppade in i deras bil o sen samåkte vi till Eslöv.. Väl framme i metropolen mötte vi upp den 3 brodern Benny med flickvän Anna på Mc.D och sen körde vi tillsammans bort till den tillfälliga studion.

Tror inte jag har skrattat så mycket på länge som jag gjorde den timmen det tog att fota syskonen Petersson!!
När fotograferingen var klar så käkade vi pizza innan vi åkte mot Vinslöv igen.
Tack MarcuS för fotograferingen och en trevlig kväll i Eslöv
Marcus har b.la. fotat dessa fina bilder innan.


Natten gick väl så där..Kalle sov inne hos Mamma o Pappa men vaknade på natten av sin hosta..
men Mamma kom in med honom till mig så han fick lite mat sen sov han vidare..

Lördag blir fartfylld.. Efter god frallefrukost åkte jag,Daniel,Kalle och Mamma in till Kristianstad och Andys lekland där vi möte upp Madde o Gullungen.
De hade Meandi visning och alla barn med deras kläder för en karta med klistermärken.
Den ena som säljaren trodde Mamma var Kalles mamma!!!!
Roligt hade vi iaf. och lagom svettiga efter att ha sprungit och lekt med Gullungen.. (o lite med Kalle)





Vi hann även inom en sväng på skopunkten där Jag, mamma o Kalle fick varsitt par skor innan vi fick skynda oss till Önnestad och KMK´s klubbstuga där vi skulle på mötr ang. MSR 09.
Kalle var som trött i bilen dit piggnade till och sen härjade han, han kryp över bordet och lekte med våra papper och alla fick stora leende av honom, vår lille sötnos :o)


Smygbild På Kalle och hans mormor när det testade ratten till playstationet.

När mötet vart klart åkte vi hemåt, duschade och gjorde vid oss sen skjutsade mamma in mig, Daniel, madde o kimmen till Cats (Resturang) i Hässleholm....men mer om det kommer imorgon...nu ska jag gå ner o kolla lite på tv..

Gnällfisen sover sen en liten stund den - skönt!!


Postat av: Therese o Nellie

Ja så är det ju, men jag kommer säkert tillbaka.

Jag e helnöjd med scootern :] Inte helt fullt liggläge men det räcker gott och väl som det är nu. Prova den någonstans och se vad ni tycker. Men den är absolut smidig, lätt och fälla. Dock inte lika smidig som en sulky men jag antar att ni vill ha en rejälare vagn om ni ska va i skogen på rally. Kram

2009-03-31 @ 09:10:34
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

Underbara bilder =)



Jätteskoj att du är med o tävlar hos mig! (me&i)



Vill oxå tipsa om att jag precis nu startat ännu en spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



Ha en jättebra dag!

2009-04-01 @ 09:15:38
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................